zondag 15 januari 2012

Merry Christmas


Op de valreep doe ik weer mee aan een challenge...
Ik ben de afgelopen dagen met heel veel verschillende kaarten bezig geweest en deze lag al een week half af op mijn burootje.
De kerstkaart is voor challenge #17 van Christmas Challenges with Sketches, waarbij je behalve de sketch als twist ook punches or dies moest gebruiken.
Ik heb weer mijn MFT Die-namics (Upsey Daisies) gebruikt.... ze lagen donderdag in de brievenbus en ik vind ze echt helemaal super!!

Papier: Maja Design,  Stempel: Magnolia,  Tekststempel: Katie & Co,  Bloemen: MFT Die-namics,  Kleurmedium: Derwents

Nog een fijne dag verder!
groetjes, Wilma


6 opmerkingen:

Ellen zei

Mooie kerstkaart! Moet je eerlijk zeggen dat ik even totaal niets heb/wil hebben met kerstkaarten, ga ze zelf ook niet alvast maken voor dit jaar. Veel te leuk om andere dingen te doen.
Ik vind het wel knap dat jij je er toe kunt zetten wel kerstkaarten te maken.

groetjes, Ellen

Zw@@n zei

Ohhh, wat een schatje Wilma. Mooi gekleurd en wat een prachtig papier!
Leuk dat je weer meedoet met Christmas Challenges {with sketches}. Liefs, Wilma

Joukje zei

Wilma..wat een mooie kerstkaart.
Erg leuk papier heb je ook gebruikt.
Groetjes Joukje

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het is een heel leuk kerstkaartje Wilma, prachtig!
Groetjes van Jacqueline

arjette zei

Wat een schattig kerstkaartje, heel lief!!!

groetjes arjette.

Helen zei

wat een supermooi kerstkaartje. Lief afdrukje ook. Heb haar ook gestempeld klaar liggen. Groetjes, Helen