zaterdag 3 november 2012

Warm wishes...


Hoi allemaal,
Vanmiddag dit kaartje zitten maken, want ik kon het niet laten om met het, op de KreaDoe, gekochte papier van Bo Bunny aan de slag te gaan (heb ik wel vaker last van :-)....nieuw papier is zooo leuk!)!
Uiteraard heb ik nog veel meer leuke dingen gekocht, maar die zie je binnenkort wel voorbij komen...

Challenges:
All That Scraps: Anything goes
Anyone For Anya: Animal Inspiration!

Papier: Bo Bunny,  Stempel: CC Designs,  Tekststempel: The Greeting Farm,  Heart Swirl: Magnolia Doohickey,  Kleurmedium: Derwents.


Zoals beloofd, zou ik jullie ook nog wat laten zien van de logeerpartij bij Durvina.
Het was supergezellig en veel te snel voorbij!!
We hebben heerlijk gewinkeld bij Doeading in Spijkenisse en bij Gunter in Hellevoetsluis.
Verder natuurlijk heel veel gekletst :-)
Een avondje zitten scrappen met Annemarie, Merit en Hanneke en voor deze avond had Durvina onderstaande tag voorbereid:


Superleuk en eindelijk weer eens met Distress Inkt gekleurd (was weer heerlijk om te doen, dus hier ga ik echt mee aan de slag)!

Verder zijn we bezig geweest met een boek. Durvina geeft hier binnenkort een workshop in en ik kreeg alvast privéles!!
Ik moet de stempels zelf nog inkleuren en het boek "oppimpen".
Wil je kijken hoe het  moet worden, kijk dan hier.
Jullie houden mijn versie nog eventjes te goed :-)

'n Fijn weekend!
Groetjes, Wilma

21 opmerkingen:

Irene zei

Heel bekend hoor Wilma dat vingertjes jeuken om met nieuw spul aan de slag te gaan en je kaart is super geslaagd! Leuk dat je zo genoten hebt bij Durvina en op die priveworkshop van dat boek ben ik wel heeeeeeeeeeeel erg jaloers!!!!

Liefs, Irene

nicolet zei

Zoo ze zijn allebei schitterend Wilma!
Groetjes Nicolet

Helen zei

wat een prachtig kaartje en een superleuke tag. Groetjes.

Colien zei

Leuke kaart en prachtig papier! Blauw met bruin blijft een supermooie combinatie! Leuk dat je meedoet bij Anyone for Anya, gezellig!
grtz.Colien

arjette zei

Wat een mooi kaartje!!!!
Ben benieuwd naar jouw versie!

gr. arjette.

marion zei

ahhh wat een bjoetie van een tag en kaart, leuk dat je logeerpartijtje bij Durvina zo leuk was, net wat je nodig had :), liefs, Marion

Corrie zei

Je tag is mooi Wilma, je kaart mag er ook zijn,schattig het Bo Bunny papier,wat ik nog leuker vind, is dat je het zo fijn hebt gehad bij Durvina.
lieve groetjes Corrie

Dangina Martinez zei

Super sweet! Love both cards. Your C.C is one of my favorites.
Thank You for joining us at All That Scraps and at Anyone for Anya. So happy to have you.
Good Luck.
Hugs, Dangina

Eve zei

Wat een prachtige kaarten maak je. Bedankt voor je reactie. Gr.Eve

Ellen zei

Supermooi papier heb je gebruikt voor je kaart! Ben erg nieuwsgierig naar het boek. Durvina's versie ziet er geweldig uit.

groetjes, Ellen

Nicole zei

Wat een lieffie en een gave tag Wilma! Liefs, Nicole

Annemarie en Merit zei

Hoi Wilma,

wat een leuk kaartje en prachtig papier!!
En gewonnen ermee bij Anyone for Anya...van harte gefeliciteerd!!!!

liefs anenmarie en merit

Bea zei

prachtige kaarten Wilma, mooi papier en Durvina heeft een prachtig boek op haar blog staan, kijk uit naar de workshop....

groetjes Bea

Bernadet zei

prachtige kaartjes Wilma

Yenni Natalia zei

You have made the most pretiest winter card :) she looks so cute in brown and blue :)

thank you for joining ATS. hope to see you again soon!

hugs
yenni

Sinikka zei

Van harte gefeliciteerd Wilma!!! En nog vele jaartjes
Groetjes Sinikka

Mariken zei

Wat een schat van een kaart, echt erg leuk geworden. En ja, ik ben ook zo'n papierfreek!
Groetjes Mariken.

Marja Sch zei

Wat een prachtige kaarten Wilma en gefeliciteerd met je vjaardag. Gr Marja

Ellen zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt Wilma. Via Sinikka las ik dat je jarig bent...Van Harte Gefeliciteerd meis en een fijn dag gewenst!
Groetjes, Ellen

anita01 zei

Van harte hoor en wat een heerlijke kaart!

Warme groetjes,
Anita

Alina zei

van harte gefeliciteerd, Wilma, en een fijne avond nog!
super leuke creaties, dat papier heb ik ook besteld!
en bedankt voor het bezoek en de leuke reactie!