woensdag 17 april 2013

Challenge #69 Christmas Challenges {with Sketches}



't Is weer woensdag, dus tijd voor een nieuwe challenge bij Christmas Challenges {with Sketches}.
Deze week zijn "the Holiday Fairies" aan de slag gegaan met de sketch die ik heb gemaakt....ik hoop dat je 'em leuk vindt :-)

De sponsor van challenge #69 is Stampfairy.


Zij verkopen geweldige digi's (kijk maar bij de rest van het team)...op mijn kaartje vind je een digi uit de serie Mimi winter 2.

Ik heb voor mijn kaartje alleen maar Stampin' Up-materialen gebruikt (papier, knopen, tag, tekststempel, lint) en de digi is ingekleurd met de Derwents.

Ik wens je veel plezier met mijn sketch!!

'n Fijne dag!
Liefs, Wilma



14 opmerkingen:

nicolet zei

Wat een schatje Wilma en je hebt een geweldige sketch gemaakt!!
Groetjes Nicolet

Ellen zei

Gewedlig kaartje! Ik herken het papier van SU. Vind je afdrukje errug leuk.
Groetjes, Ellen

Corrie zei

Ik vind je schets super leuk Wilma, de kaart die je hebt gemaakt is ook een plaatje, het papier vind ik prachtig.
Lieve groetjes Corrie

Yvonne zei

Wilma wat een mooie kaart heb je gemaakt! Leuk je ontmoet te hebben in Zeist!!
liefs Yvonne

Chris_P zei

This is soo beautiful!! Love your colors!!

/Christina

Miranda zei

Super gaaf kaartje Wilma.
Leuke sketch heb je gemaakt.
Liefs Miranda

Zw@@n zei

Hoi Wilma. wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Erg mooi papier/kleuren en lieve digi! Enne ... bedankt voor de leuke sketch.
Liefs, Wilma

Anita Meijer zei

Wauw Wilma hij is schitterend geworden, ik vind het weer een toppertje.
Liefs van Anita

Janneke zei

Wat een beauty heb je weer gemaakt Wilma ;o)
Leuk dat je de SU papiertjes hebt gebruikt, kan super goed hé ...

Liefs, Janneke

Dora zei

schitterend! mooie papier combinatie.

Chantal zei

Wauw Wilma, je hebt er weer een mooie kaart van gemaakt!

Lotte zei

Prachtige kaart Wilma en super bedankt voor de leuke sketch!
Liefs Lotte

Jolanda zei

Wilma, wat een super mooie kaart zeg en wat een prachtige sketch heb je gemaakt voor ons om mee te werken...
Dank je wel

Nicole zei

Ik vind je kaartje ook helemaal geweldig Wilma. Leuk papier en een snoezig meiske. Bedankt ook voor de leuke schets, meis!!