woensdag 7 augustus 2013

Challenge #85 Christmas Challenges {with Sketches}


't Is weer woensdag, dus tijd voor een nieuwe challenge bij Christmas Challenges {with Sketches}.

De sketch van deze week is gemaakt door mij, dus ik ben natuurlijk erg benieuwd hoe je 'em vindt ;-)

De sponsor van challenge #85 is Robyns Fetish.


Je vindt de sketch hier en daar vind je voor meer inspiratie ook de kaartjes van de rest van het DT.

Alvast veel plezier met het maken van je kerstkaartje!

Papier: Pebbles (helemaal geen kerstpapier, maar ik vind het resultaat erg leuk..),  Stempel: Whiff of Joy,  Tekst: Alfabetstickers Adornit,  Stempeltjes: Stampin' Up,  Kleurmedium: Derwents.

'n Fijne dag!
Groetjes, Wilma

19 opmerkingen:

Jolanda zei

Wauw schitterende kaart Wilma.. en wat een lieve stempel... en zulk heerlijk papier.. echt een plaatje.... Bedankt voor de mooie sketch...

Els Paesen zei

Mooi kaartje Wilma! Wat een leuke stempel! Super leuk ingekleurd! Groetjes, Els.

Mieke zei

Helemaal geweldig deze skeetch en je stempeltje vind ik waanzinnig zeg Helemaal gaaf, net als je kaartje!!

XX Mieke

Corrie zei

Ik vind je schets geweldig leuk Wilma, als het goed is ga ik er een zaterdag mee aan de slag.
Jou kaart is een plaatje, met wel héle leuke kleuren.
Lieve groetjes,Corrie

Lotte zei

Het is een erg mooie kaart geworden zeg. De kleuren combinatie van het groen en lichtblauw vind ik ook erg mooi. Liefs Lotte

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart Wilma, ik vind hem super.
Liefs van Anita

Carol zei

This is sweet Wilma, gorgeous colour scheme. Thank you also for the very pretty birthday card you sent me. Carol x

nicolet zei

Hele gave sketch heb je gemaakt!
Prachtig kaartje erbij, helemaal af!
Groetjes Nicolet

Dora zei

prachtige kaart!!

LottesCards zei

Wat een leuke kaart! Bruikbare sketch hoor!!! Daar hou ik wel van ;-) En tof gedaan met dat vilt! Passende structuur bij het thema kerst!

Ik ben snel nog volger van je geworden hoor ;-)

Liefs Lotte

Anet's Crafting zei

Your card is beautiful, Wilma. I love the papers and cute image.

Unknown zei

Wat een mooie kaart en een leuke sketch.

Anita zei

Wat een leuke kaart en een super sketch. Die ga ik zeker een keer gebruiken. Groetjes, Anita

Je@net zei

Wat een mooi kaartje, Wilma!

Miranda zei

Super leuk kaartje Wilma, je hebt leuk papier gebruikt.

Renata zei

Prachtig kaartje Wilma, die superleuke kleurtjes vind ik helemaal gaaf. Je schets was ook helemaal leuk! Liefs, Renata.

Janneke zei

Super gave kaart Wilma, die kleuren zijn zooo gaaf!

Zw@@n zei

T'is zo'n lief kaartje, Wilma. Lieve kleurtjes en stempeltje. Helemaal leuk. Liefs, Wilma

Diana zei

een prachtige sketch Wilma en ditto kaartje! Geweldig mooie kleurtjes. Vind je stempeltje ook super.
Liefs, Diana