vrijdag 20 september 2013

There's only one you...


Zoals jullie weten ben ik groot fan van de materialen van Stampin' Up.
Vaak combineer ik ze met een cute-stempel.
Nu eens een SU-kaartje gemaakt zonder stempel en ooohhh...wat is dat ook leuk om te doen!!
Vanaf nu zal ik dus ook vaker dit soort kaartjes laten zien op mijn blog (het heet natuurlijk niet voor niets...Scrap & ZO... :-)

Ik hoop dat jullie 'em net zo leuk vinden als ik....de inspiratie kwam uit de SU-catalogus en ik heb er een eigen draai aan gegeven.
Alvast bedankt voor je reactie!

Liefs, Wilma

8 opmerkingen:

Zw@@n zei

Prachtig kaartje, Wilma. Mooie kleuren en papier. SU materialen zijn top. Ik ben ook aan het verzamelen :)
Liefs, Wilma

Je@net zei

Helemaal leuk geworden, Wilma!

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kaart Wilma...ben ook op deze toer gegaan....(op mijn blog vandaag) maar vond het reuze moeilijk...

Fijn weekend Annemarie en Merit

Anita zei

Ik krijg door het zien van je kaart al helemaal zin in je workshop. Erg leuk. Ik ben benieuwd hoe je volgende kaart eruit komt te zien.
Groetjes, Anita

Helen zei

Wat een prachtig kaartje; mooie kleuren. Heb inmiddels ook al een aardige SU verzameling, nu nog wat meer tijd om ermee te werken. Groetjes Helen

nicolet zei

OOh ja helemaal leuk! Het heeft een hoog heb-gehalte weer. :-)
Groetjes Nicolet

Hetty zei

Super kaart, Wilma.
Vooral doorgaan met de
SU-kaarten.
Groeten, Hetty

Dora zei

mooie kaart!