woensdag 28 mei 2014

Challenge #125 Christmas Challenges {with Sketches}


Vandaag start een nieuwe challenge bij Christmas Challenges {with Sketches} en dit is de LAATSTE...

Na veel overleg hebben we besloten om te stoppen met het CCWS-blog.
Omdat het de laatste challenge is, hebben beide teams een kaartje gemaakt met de sketch van Christina.

De sponsor van challenge #125 is Janneke van Happy Stampin' en zij stelt een gave Stampin' Up prijs ter beschikking.

Kijk hier voor alle voorbeeldkaartjes en doe nog één keertje mee :)

Geïnspireerd door de "rode Kerstman" van Janneke (zie challenge vorige week) heb ik mijn CC Designs-stempel in blauwe SU-inkt gestempeld.
Behalve de stempel, zijn ook de letterstickertjes niet van SU....voor de rest is alles weer van Stampin' Up!
(O ja, ik heb de sketch gedraaid vanwege de stempel )

'n Fijne dag!
groetjes, Wilma


14 opmerkingen:

jolanda zei

leuke kaart

Wil Frutsel zei

Mooie kaart Wilma, super!!!
liefs Wilma

Janneke zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, leuk dat je door mij bent geinspireerd ;o)
Dank je wel voor het meedoen bij ccws als designer, en al je hulp met van alles. je bent een topper!

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Wilma!

Kreatief met Maria zei

Leuk kaartje Wilma
Groetjes Maria

GerJanne zei

Heel mooi voorbeeld Wilma. Jammer dat het afgelopen is na deze challenge!
Groetjes,
GerJanne

Karin zei

Wat een leuk kaartje Wilma!
gr. Karin

Hetty zei

Een topkaartje in een verrassende kleurencombinatie. Echt heel gaaf!!
Liefs, Hetty

Anoniem zei

Great card hunny love the colour duo, you could add this to the As You Like It challenge....if its your favourite colour duo?

hugs me x

Anita zei

Wauw wat een gave kaart. Echt eens heel wat anders. Super hoe je stempels combineert met SU spullen. Jammer dat jullie stoppen, dankzij jullie heb ik dit jaar geen stress met de kerst.
Liefs, Anita

Ellen zei

Gaaf zeg! Een kerstkaart die er op het eerste gezicht helemaal niet uitziet als een kerstkaart. Kijk, dat vind ik nou leuk :)
Fijne dagen, Ellen

Jolanda zei

Wilma, wat een verrassende kerstkaart heb je gemaakt.. met verrassende kleuren...
Het ga je goed meis.. jammer dat we stoppen met CCWS.. maar ja.. ben blij dat ik je daar heb leren kennen... goede vrienden blijven....
Succes met je SU-carriere.. spreek je gauw weer...
Liefs Jo

Nicole zei

Wat jammer dat het challengeblog gaat stoppen. Je laatste kaart hiervoor is wel errug leuk!! Gave sketch ook.
Fijn weekend.
Liefs, Nicole

Durvina zei

Leuke kerstkaart met een SU twist!!

liefs, Durvina