zondag 2 september 2012

Back to School....


Op de valreep nog dit kaartje gemaakt voor de "Inspired by time"- challenge bij Anyone For Anya.
All That Scraps is de sponsor en de CC Designs-stempels zijn één van mijn favorieten, dus moet ik natuurlijk mee doen....

Het kaartje heb ik gemaakt voor mijn collegaatje, die deze week weer begint aan een nieuw schoolsemester.

Papier: My Minds Eye,  Stempel: The Greeting Farm,  Tekst: alfabetstickers Making Memories,  Bloemen: pons Retroflower,  Kleurmedium: Derwents.

'n Fijne zondag!
Liefs, Wilma


7 opmerkingen:

Jolanda zei

Heerlijke kaart Wilma!

Irene zei

Leuk kaartje, dat stoere Funday papier past er perfect bij!!!

Liefs, Irene

Corrie zei

Prachtige kaart Wilma ,het stenpelafdrukje vind ikgeweldig, je hebt prachtig papier gebruikt
Lieve groetjes Corrie

GerJanne zei

Hoi Wilma,

het is een schatje! En wat een leuk papier voor deze gelegenheid! eD letters doen me denken aan de letters uit zo'n letterdoos...
Groetjes,
GerJanne

Ellen zei

Heel leuk dit kaartje! En wat een mooi paier heb je weer gebruikt.

groetjes, Ellen

Helen zei

Prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Groetjes, Helen

Mieke zei

Hij is super je kaartje. Leuk dat je langs geweest bent op mijn blog.

Groetjes Mieke