vrijdag 14 september 2012

Vriendschap


Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn lieve vriendin Durvina.
Zoals jullie weten, wonen we (helaas) niet bij elkaar om de hoek...daarom zien we elkaar veeeel te weinig!
Gelukkig ga ik eind oktober weer een paar dagen bij haar "logeren"! (ik ben al aan het aftellen!)
Behalve veel scrappen en eindeloos kletsen worden er dan ook liters thee gedronken (ik vond de stempel 'Latte Kiki' dan ook wel toepasselijk).

Challenges:
Anyone For Anya: (Creamy Latte)
Elke Kaart een Feestje:  uitdaging 132 (gebruik vilt op je kaart)

Papier: Bo Bunny,  Stempel: CC Designs,  Tekststempel: Marianne Design,  Harten (vilt): mal Cuttlebug,  Embossing: "script" van Cuttlebug,  Hoekje: pons Sizzix,  Kleurmedium: Derwents.

Allemaal een fijn weekend toegewenst!
Groetjes, Wilma

16 opmerkingen:

Corrie zei

Zo Wilma dat is heerlijk om te gaan logeren bij Durvina,ze woont wel vlak bij mij a.s zaterdag geeft ze een demonstratie in Hellevoetsluis bij Gunter daar woon ik 3 minuutjes vandaan ,dan ga ik eindelijk Durvina ontmoeten.Het kaartje wat je voor haar hebt gemaakt is prachtig,mag ze deze kaart dan wel zien????
lieve groetjes Corrie

Els Paesen zei

Hey Wilma, wat een mooi kaartje voor je vriendin. Daar zal ze zeker en vast heel blij mee zijn! Groetjes, Els

Miranda zei

Wat een super leuke, lieve kaart !!
Die zal bij Durvina in de smaak vallen
Heerlijk hoor een paar dagen heerlijk samen kletsen, knutselen en genieten van jullie vriendschap !!
Liefs, Miranda

Kim zei

Wat een mooi kaartje! De combinatie van zwart-wit en dat bruine is heel geslaagd. Zal je vriendin vast blij mee zijn!
Groetjes
Kim

Irene zei

We hebben het gisteren nog over je gehad Wilma en het was weer zooooooo gezellig dus ik weet precies hoe onwijs jullie weer gaan genieten straks in oktober!! Je kaart is enig, daar zal ze beslist heel blij mee zijn!!!!

Liefs, Irene

Helen zei

wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Groetjes, Helen

Renata van Miltenburg zei

Oh wat een leuke kleurencombi...die zou ik nooit bedacht hebben maar hij is geweldig! Leuk ook dat je op kraft gekleurd hebt, dat geeft altijd een leuk effect. En de tekst is super!

Fijn dat je meedoet met
elke Kaart een Feestje!

Warme groet, Renata

Jacqueline (Sjakkie) zei

Geweldig mooi kaartje Wilma, prachtige kleurencombinatie!
Groetjes van Jacqueline

GerJanne zei

Ha Wilma,

wat een super mooie kaart heb je voor Durvina gemaakt. En nog leuker dat je bij haar gaat logeren. Ze zal deze kaart vast en zeker helemaal top vinden. Ik vind de kaart in elk geval beeldschoon en de kleurencombi is een vondst.
Heel mooi

Groetjes,GerJanne

Je@net zei

Wat een leuk kaartje, die gaat zeker in de smaak vallen!

Blankina zei

Wilma wat een super schattige kaart met Kiki Latte...zal ze vast blij mee zijn.

Lieve groetjes van Blankina
bedankt voor het meedoen bij ANYONE FOR ANYA

Tot de volgende keer

Ellen zei

Heel mooie kaart. Ziet er wel sjiek uit door de gebruikte kleuren en het DP. Alvast veel plezier bij Durvina!

groetjes, Ellen

Jolanda Cuper zei

Daar maak je Durvina vast erg blij mee!
Prachtig gedaan en gezellig dat je meedoet met EKEF!
Groetjes Jolanda.

arjette zei

Wat een prachtig kaartje Wilma!!! Super!!
Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

gr.arjette.

Petra zei

Wat een mooie kaart!!
Dank je wel voor het meedoen bij EKEF!
Groetjes Petra

Angélique zei

Hoi Wilma, leuk dat je volger bent geworden van mijn blog bedankt! Wat een leuke kaartjes maak je. Ik heb ook nog prismas in de kast. Ze werken super en ik mis ze wel hoor als ik zie wat jij er mee maakt
Groetjes Amgelique