woensdag 12 september 2012

Leuk nieuws!!!!

(Dit is mijn 2e blogpost voor vandaag, scrol naar beneden voor de nieuwe challenge bij het Derwent/Prismablog).



Ik heb superleuk nieuws!!
Ik zit vanaf vandaag namelijk in het DT-team van Hobbyshop Favoriet!
Een webwinkel waarin voor elke hobbyist wat te vinden is.
Ik zal jullie regelmatig wat laten zien....en dat kan van alles zijn (niet alleen scrapkaarten, maar ook andere projecten!!)
Op het blog van Hobbyshop Favoriet vind je allerlei leuke voorbeelden, want we hebben een heel enthousiast DT-team, dus neem een kijkje (en word dan gelijk volger,want er is een leuke candy!)

'n Fijne dag!
Wilma

7 opmerkingen:

marion zei

ohhh wat mooi, hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe job. Liefs, Marion

Corrie zei

Gefeliciteerd Wilma ,super voor je
groetjes Corrie

petpan zei

Hoi Wilma, gefeliciteerd met ons in het nieuwe DT team.
ik heb even je text geleend voor op mijn eigen blog.
ik vond het zo goede text en heel leuk gedaan ik hoop dan ook veel van je te kunnen leren als ik naar jouw blog kijk.groetjes Wendy.(peter)

Anoniem zei

Proficiat Wilma. Wat leuk voor je. Ik ga gelij op hun blog kijken. Groetjes uit Tiel

GerJanne zei

Hoi Wilma,

gefeliciteerd met je benoeming als DT-lid!! Leuk zeg!! Veel plezier gewenst en ik ga zeker even kijken wat voor blog dat is!
Je tag is geweldig mooi, leuk dat je die kleuren aangepast hebt van zijn voetbalclub.

Groetjes,

GerJanne

Dina zei

gefeliciteerden succes

Ellen zei

Hartstikke leuk: van harte! Ben benieuwd wat je ons gaat laten zien.
Je tag in de vorige post vind ik erg leuk gedaan. Mooi geheel geworden.

groetjes, Ellen